Sola fide «тільки вірую»


18.03.2017

«А що перед Богом Законом ніхто не виправдується,то це ясно,бо «праведний житиме вірою».( до Галатів 3:11.)

Один служитель розповсюджував книги на базарі . Зібравши навколо натовп ,він проповідував про спасіння в Христі. До нього підійшов один продавець і сказав : «Я знаю,що потрібно, щоб спастися: роби добро, нікого не ображай – і більше нічого».

Через деякий час служитель ,відвідуючи тюрму ,побачив там того продавця , арештованого за шахрайство. Служитель запитав: «А що потрібно тепер робити, щоб твій гріх був прощений?»,і запропонував йому прочитавши з Біблії Галатам3:11, «праведний житиме вірою».

Давайте ми з вами розставимо все на свої місця: віра і діла.

Багато хто помилково рахують,що їх положення перед Богом залежить від їх добрих або поганих діл. Роздумуючи про те, як люди можуть оправдатися перед Богом, Павло конкретно заявив, що він все « вважаю за втрату ради переважного пізнання Христа Ісуса, …щоб знайтися в Нім не з власною праведністю… але з тією,що з віри в Христа, праведністю від Бога за вірою.»(до Филип′ян 3:8,9). Він указав на Авраама,котрий «ввірував Господу, а Він залічив йому те в праведність.»(до Римлян 4:3; Буття15:6).

Якого роду віру мав Авраам? В Писанні сказано, що «вірою Авраам ,покликаний на місце,яке мав прийняти в спадщину,послухався та й пішов не відаючи ,куди йде.»(до Євреїв 11:8). Його щира жива віра в Бога проявилася в послухові. Він був оправданий завдяки цій діючій вірі.

Ще колись в часи Мартіна Лютера, своїм декретом папа обіцяв відпущення гріхів кожному, хто на колінах зійде по так званих «сходинках Пілата». Говорили,ніби Сам Спаситель сходив по них з римського судилища і вони якимось чудом були перенесені з Єрусалима в Рим. Одного разу, коли Лютер у благоговінні на колінах підіймався по цих сходинках ,над ним пролунав, голос подібний до грому : «А праведний житиме вірою»(до Римлян1:17). Лютер підхопився на ноги і, засоромлений,зі страхом кинувся тікати звідти. Цей текст ніколи не втратив свого значення для нього. З того часу ,як ніколи раніше, він усвідомив, якою хибною є надія на людські вчинки як засіб для придбання спасіння,і зрозумів необхідність глибокої віри в заслуги Христа. У нього відкрилися очі.

Апостол Яків застерігав проти ще одного спотвореного розуміння оправдання вірою : ніби то людина може оправдатися вірою, не підкріплюючи її ділами. Він показав, що істинна віра не може існувати без діл. Подібно Павлові, Яків в підтвердження своєї точки зору привів приклад Авраама. Авраам проявив свою віру, «Чи ти бачиш, що віра помогла його ділам, і вдосконалилась віра із діл?»(Якова 2:22). «Так само й віра,коли діл не має,--мертва в собі !»(Якова 2:17).

З досвіду Авраама видно,що діла є доказом істинних взаємовідносин з Богом. Тому віра, котра веде до оправдання,-- це жива віра, що проявляється в діях.

Відносно оправдання і спасіння Павло і Яків мають однакову точку зору. В той самий час як Павло показує,що спроба отримати оправдання і спасіння через діла—це заблудження,Яків звертає увагу на помилковість іншого погляду,згідно котрого оправдання можливе без супроводжуючих діл. Ні діла,ні мертва віра не ведуть до оправдання і спасіння. Воно може звершитися тільки через істинну віру, котра діє любов′ю і очищає душу. Як написано: «Бо сили не має в Христі Ісусі ані обрізання, ані не обрізання,--але віра,що чинна любов′ю.»(до Галатів 5:6).

Повертаючись до досвіду Авраама, він вірив тому що Бог сказав йому і згідно цьому поступав . Його віра знайшла своє відображення у вірному послухові.

Отже ми з вами маємо шанс на зміни у нашій свідомості , якщо віримо у Бога і довіряємося Йому, тоді справжня віра приведе нас до життя по волі Його,за Словом Божим. Не тому що змушені, а тому що не можемо інакше. Як вірячи і довіряючи Богові, ми будемо жити як заманеться? Зовсім ні . ТІЛЬКИ ВІРОЮ можливо жити по Слову Божому і Силою Ісуса Христа Який живе в нашому серці. Бог приймає нас тоді, коли Христос через Святого Духа вселяється в наше серце. Джон Кальвін зауважив, що,подібно «Христу,Котрого неможливо поділити на частини, нероздільні між собою з’єднані в Ньому оправдання по вірі і освячення життя». Подібно тому, як у світла, і у тепла своє унікальне призначення, так і Христос став для нас одночасно праведністю і освяченням. «А з Нього ви в Христі Ісусі, що став нам мудрістю від Бога, - праведністю ж, і освяченням, і відкупленням,»(до1 Коринтян 1:30). Ми через віру не тільки цілком оправдані,але і цілком освячені в Ньому. Адже Він допомагає через віру жити по Слову Його як написано: «І живу вже не я, а Христос проживає в мені. А що я живу в тілі тепер,--живу вірою в Божого Сина, що мене полюбив,і видав за мене Самого Себе.»(до Галатів 2:20).

 



Cхідний ангел
Восточный Ангел
Книга року
За гранью

Телеканал Надія

Телеканал Надія
ANDROID APPS
IPHONE/IPAD APPS